Аккумуляторлық батареяларды пайдалану бойынша нұсқаулықтар

ҚОРҒАСЫН СТАРТЕРЛІК АККУМУЛЯТОРЛЫҚ БАТАРЕЯ

ПАЙДАЛАНУ БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҚТАР

1. ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫ

1.1. Батарея терминалдарын қысқа тұйықтамаңыз.

1.2. Батареяны нашар пайдаланбаңыз: батарея терминалдары мен сымдардың ұштары арасындағы байланыстар.

1.3. Батарея зарядталған бөлмелерде шылым шегуге болмайды және ашық жалын қолдануға болмайды.

1.4. Электролитпен жұмыс жасағанда аккумуляторды тексеру көзді көзілдірікпен қорғалуы керек.

1.5. Батарея мен электролитпен жұмыс жасағаннан кейін қолыңызды сабынмен және сумен жуыңыз.

1.6. Егер электролит сіздің теріңізге немесе киіміңізге соғылса, дереу ағынды сумен, сосын сода ерітіндісімен жуыңыз.

1.7. Электролитпен толтырылған аккумуляторлық батарея балалардың қолы жетпейтін жерлерде сақталуы керек.

1.8. Батареяны көлік құралының желісінен қосу және ажырату тұтынушыларды өшіріп тастайды. Алдымен оң терминалды қосыңыз, содан кейін көліктің массасына байланысты теріс. Кері ретпен ажыратыңыз.

1.9. Батарея көлік құралының стандартты орнату орнына мықтап бекітілуі керек, байланыс ұялары полюстық терминалдарға мықтап қысылып және сымдардың өздері әлсіреген болуы керек.

2. ПАЙДАЛАНУ ҮШІН БАТАРЕЯНЫ ДАЙЫНДАУ

2.1. Батареяны пайдаланбас бұрын, қаптама материалын батареядан алып, пайдалану нұсқауларын оқып шығу керек.

2.2. Батарея зарядының болжалды дәрежесі жүктемесіз кернеуден (төмендегі кестені қараңыз) және батареядағы электролит тығыздығын ажыратқышпен анықтайды.

2.3. Автомобильдегі заряд немесе операциядан кейін электрлік параметрлерді тұрақтандыру үшін аккумулятор 12-15 сағат алады, содан кейін кернеумен зарядтау дәрежесін өлшеуге болады.

3. АККУМУЛЯТОРЛЫҚ БАТАРЕЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

3.1. Аккумуляторды автокөліктерде пайдалану тек жұмыс істейтін зарядтау жүйесімен ғана жұмыс істейді (релелік-контроллердің кернеуі 13,8 В-дан 14 Вт 12 В-ға дейін, 24 В-ға 26,8 В-тен 28,0 В-ға дейін жазда және қыста 28,0 В-ден 29,6 В дейін), ағып кету тогы 30 мА-дан аспайды, кестеге сәйкес электролит тығыздығы және электролит деңгейі пластиналардан 10 мм төмен емес.

3.2. Қозғалтқышты іске қосу кезінде, стартердің ұзақтығы карбюраторлы автокөліктер үшін 10 секундтан, дизель қозғалтқыштары үшін 15 секундтан аспауы керек. Егер басталу әрекеті сәтсіз болса, 1 минутқа үзіліс жасаңыз. Осыдан кейін сіз қайтадан қайта бастауға болады. Бес ұшу сәтсіздікке ұшырағаннан кейін, өрт сөндіру жүйесін және автокөлікке отын беруді тексеру ұсынылады.

3.3. Батареяны пайдаланған кезде және кемінде айына бір рет:

- Шаң мен ластанған аккумуляторды тексеріп, қажет болған жағдайда тазалаңыз. Егер батарея бетінде электролит болса, оны 10% сода ерітіндісіне малынған матамен сүртіңіз; -

- тексеріп, қажет болса, ағытқыштардағы желдету саңылауларын тазалаңыз;

- электролит деңгейін тексеріңіз, қажет болған жағдайда дистилденген суды қалыпты деңгейге дейін көтеріңіз (егер штепселі бар болса). Аккумулятормен электролит қосу үшін тек электролит деңгейінің төмендеуі оның шашырауына байланысты болғаны белгілі болған жағдайларда ғана мүмкін болады;

- монтаж алаңында аккумуляторды бекітудің сенімділігін және полюстық түтіктерге орнатылатын сымның ұштарын тексеріңіз;

- Айына кемінде бір рет батареяның зарядталған күйін тексеріңіз. Қажет болса, батареяны 4-тармаққа сәйкес зарядтаңыз.

3.4. Қыс мезгілінде алдыңғы параграфтың талаптары орындалуы керек (кемінде айына бір рет).

3.5. Батареяның зарядсыздануына жол берілмейді! Теріс температурада бұл электролит қатуына және батарея корпусының бұзылуына әкеледі.

4. Батареяны зарядтау

4.1. Аккумулятор осы мақсат үшін өртке қарсы қауіпсіздік ережелеріне сәйкес жақсы жабдықталған тұрғын емес үй-жайларды арнайы жабдықталған болуы керек.

4.2. Батареяны зарядтауудан бұрын, барлық қосқыштарды (бар болса) алып тастау керек.

4.3. Зарядтағыштың нұсқаулықтарына және аккумулятордың пайдалану нұсқауларына сәйкес аккумуляторды зауыттық зарядтағыштан зарядтау керек.

Кесте: заряд деңгейі, электролит жүктемесі мен тығыздығы жоқ кернеу.

Жүктемесі жоқ кернеу, V

Магнитудасы,%

Электролит тығыздығы
+ 25 ° С, г/см
12.75-12.60 100-80 1.27-1.26
12.55-12.40 75-65 1.25-1.24
12.35-12.30 50-40 1.23-1.21*

* - аккумуляторды пайдалануға болмайды, оны зарядтау қажет.

4.4. Қайта зарядталатын аккумуляторлық батареялар қарқынды шамадан тыс және электролиттің қайнауына жол бермеу үшін автоматты зарядтағышпен зарядталуы керек.

4.5. Зарядталмас бұрын аккумулятордағы электролиттің температурасы + 15 ° C пен + 25 ° C аралығында болуы керек. Егер сіз электролитке қол жеткізудің болмауына байланысты температураны өлшей алмасаңыз және батарея неғұрлым төмен температурада болса, батареяны зарядтаудан бұрын кем дегенде 10 сағат бойы бөлме температурасында сақтау керек.

4.6. Батареяны электролит температурасында 50 ° C жоғары зарядтауға болмайды.

4.7. Зарядтау үшін оң зарядтағыш терминалын зарядтағыштың оң терминалына және теріс терминалды терісіне қосыңыз.

4.8. Аккумуляторларды зарядтау кезінде, электролит деңгейін дистилденген суды қосу арқылы деңгей немесе MIN және 10 мм-нен төмен болған жағдайда, пластиналар мен бөлгіштердің жоғарғы шетінен орнату керек.

5. ЭЛЕКТРОЛИТ

5.1. Электролит тығыздығы құрғақ зарядталған аккумуляторға құйылып, +25 ° C дейін төмендейді, 1,27-1,28 г / см3 болуы керек.

6. АККУМУЛЯТОРЛЫҚ БАТАРЕЯЛАРДЫ САҚТАУ

6.1. Батарея толығымен зарядталған болуы керек. Аккумуляторлардағы кернеуді ай сайын тексеріп, электролиттің тығыздығын тексеріңіз. Зарядтау деңгейі 50% -ға дейін төмендегенде (Кестені қараңыз), батареяны зарядтау керек, батареяны пайдалану мүмкін емес.

6.2. Ұзақ (маусымдық) сақтау үшін толтырылған және зарядталған батареяларды минус 30 ° C температурада құрғақ және суық жерде сақтау ұсынылады.

7. АККУМУЛЯТОРЛЫҚ БАТАРЕЯЛАРДЫ ЖОЮ

7.1. Ақаулығы бар аккумулятор батареяларды кейіннен тиісті түрде жою үшін қолданылған батареяларды қабылдау нүктесіне міндетті түрде жеткізілуі тиіс.

Қоршаған ортаны қорғаңыздар! Қолданылған батареяларды тастамаңыз, оларды арнайы қабылдау пункттеріне өткізіңіз.

wZ9yjmF2